Getest

Review: maak kennis met de levensechte Luvabella-pop

Door: Sunseeree
21-06-2018
Header Luva

Mijn naam is Sunseeree. Ik deel dagelijks momenten uit mijn gezinsleven via blogs en ook vlogs op YouTube. Vorige week kreeg ik de kans om samen met mijn vijfjarige dochtertje Ayumi de nieuwste en levensechte interactieve pop Luvabella te testen. Ben je benieuwd wat we ervan vonden? Lees dan snel verder en bekijk onze vlog. Onderaan deze pagina vertel ik je bovendien hoe je kans maakt om Luvabella te winnen!

Review Luvabella

Even kennismaken

Luvabella is compleet anders dan de speelpoppen die je misschien al kent. Vanaf het moment dat de pop haar ogen opent en je kind voor de haar gaat zorgen, begint een levensechte reis. Luvabella reageert wanneer je haar kietelt, met haar knuffelt of met haar speelt. Ze kan tot wel 100 woorden en zinnen leren, wat het spelen met Luvabella elke dag anders maakt. Hoe meer je met Luvabella speelt, hoe meer ze leert.

Tijd om te spelen

Wanneer je kennismaakt met Luvabella ontdek je ook haar vier accessoires. Een flesje en een lepeltje om te eten, een speentje om lekker te tutten en een lammetje om mee te spelen. Luvabella reageert op alle bijgeleverde accessoires. Met het lammetje heeft ze dolle pret. Ze lacht, leert dierennamen en maakt dierengeluiden. Kijk dus niet raar op als je ineens 'Miaauw' of 'Behhhh' hoort. Ook het kietelen vindt ze heerlijk. Kriebel maar eens onder haar voetjes of op haar buikje en ze geniet volop. Haar favoriete spelletje is kie-ke-boe. Als je jouw handen voor haar ogen houdt, merkt ze het verschil tussen donker en licht.

Eindoordeel

In een korte tijd zie je dat je kind emotioneel betrokken raakt en oprecht voor Luvabella wil zorgen. Mijn dochter Ayumi gedroeg zich al snel als echte moeder. Het eerste wat ze 's ochtends doet als ze wakker is, is met Luvabella spelen. Omdat het interactief speelgoed is, raakt je kind er niet mee uitgespeeld. Rituelen als eten, slapen en spelen worden heel anders wanneer je kind voor de pop zorgt. Kortom: Luvabella is een aanrader. Mijn zoon vond het trouwens ook erg leuk om voor Luvabella te zorgen!

Winactie

Doe mee en maak kans!

Win een van de eerste Nederlandse Luvabella poppen!